Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeZacznę od tego że zrobiłem tym motocyklem 1000 km...piszę to, żeby się odróżnić od takich co piszą, a nigdy na motocyklu nie siedzieli. Innymi motocyklami zrobiłem setki tysięcy... Supertenera, jest dowodem na to, że przez ostatnie 25 lat, Japończycy, nie umieli zrobić nic lepszego od starej Supertenery.zaś Tenera, nie jest wiele lepsza od Suzuki DRBIG 750 z 1985 roku! Motocykl i owszem, jest poprawny, ale jego poziom to tylko poziom dużego GSa sprzed dwu modeli! Jak ktoś piszę, ze ten silnik jest charakterny, to ma chyba na myśli muła z jego uporem... Niestety dane techniczne nie kłamią. Jest także tak ciężki jak cyfry na to wskazują. Sprzedałem go za nieporęczność i ciężar. Cena w jakiej jest oferowany ten motocykl na rynek Polski, to paranoja. Panowie w Japonii, myślą, że może sprzedać motocykl, bez połowy funkcji w cenie niemal identycznej jak BMW ? Rynek zareagował po swojemu i sie mogli tylko oblizać patrząc na statystyki innych marek. Jest wart max 45000 pln.
OdpowiedzNieporęczność i ciężar. :-) . A ile waży GS w pełnym wyposażeniu (ESA, ABS itp)? Jak się wybierasz turystycznym, 260kilogramowym turystykiem na zjazdy z górki po błocie, to rzeczywiście GS jest najlepszym rozwiązaniem :-). Pozdrawiam team BMW. Marketing najważniejszy!
Odpowiedz